Hayırlı aksamlar arkadaşlar 24+2 günlük gebeyim çok güzel oynuyordu kızım hiçbir sorun yoktu fakat dün aksam eşimle çok ciddi kavga ettik ve eşime bittini artık onu hayatımda istemedimi söyledim o da çekti gitti fakat dün aksamdan beri ne yersem yiyim bebeğimle ne konusursam Konuşayım oynamıyor uç dört saatte bir tekme atıyor o kadar belki daha uzun sürede ne yapmam gerek ona bişey olmamıştır dimi
Senden etkilenmiş belli ki iyi olmaya çalış inşallah düzelir herşey Allah binbir hayırlı derman versin
Birşeye uzuldugunde ya da stres yaptığında hareketler yavaşlıyor, benimde öyle oluyor
Bebekler yasadığın şeylerden etkileniyor canım sonuçta o senin parçan . Önce sen sakinleş üzüntülü halini üzerinden at ve bebeğini sakinleştirici bi şekilde onununla konuş. Tekmesinii azda olsa hissediyorsun, merak etme hiç bişey olmamıştır.
Olsun cnm gene gunde bi iki hareket ediyo sa bil3 korkma bi seubolmaz ins oda uzulmusdur
Canim dun ben ayni sorunu hemen hemen yasadim ama esimle oyle buyuk kavga etmedik ben aksama kadar agladim ve sabah 6 da uyuduk dedigin gibi bebegim bir gun once oyle oynuyorduki nasil hic yerinde durmuyodu ama bu gun senin gibi ne yaptiysam oynamadi ve halende oynamiyor sabah biraz dondu durdu oda babasi sarildi az konustu daha sonrada hic hareket etmedi
Benimkide 19.2 haftalik 16 oynamaya basladi simdi ise tik yok
Stres üzüntü sinir ve yorgunluk bebeğin hareketlerini etkiliyo. Sakin kalmaya ve dinlenmeye çalış
Canım kendini çok fazla kastiysan eğer ondan olabilir
1,512,751 soru
24,673,353 cevap
367,397 kullanıcı