0 oy
140 göst.
13 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (207 puan) sordu
Merhaba kızlar size sorum ben tüp bebek le hamile kaldım çok şükür binlerce ama 15 haftada girdikten sonra yoğun bir sırt ve bel ağrısı çekiyorum bel fitigim da var onu tetikliyor acaba benim gibi olan varmı 
Gebelik haftası 15

1 cevap

0 oy
15 Şubat 2021 (291 puan) cevapladı
Bel fıtıgı tetıkler cnm .Benımde boynumda zedelenme vae esıme masaj yaptryrm bıraz gecıyor ama 18 olduk hala belım gecmedı doktorlar normal dıyor 
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,282 soru

24,667,091 cevap

367,048 kullanıcı

...