0 oy
225 göst.
12 Şubat 2021 Doğum kategorisinde (32 puan) sordu
Bebeğim 15 günlük çok ağladığında emziğini bala ya da şerbete batırıyoruz sizce zararlı mı 
Kapatılma nedeni: Bebek bakımı bölümüne yazınız

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 473 göst.
0 oy
20 cevap 5,856 göst.
20 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Miray in annesi (1,556 puan) sordu
0 oy
2 cevap 240 göst.
22 Mart 2023 Hamilelikte Testler kategorisinde Lemanc.c.l (55 puan) sordu
0 oy
2 cevap 472 göst.
1 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevde Meva (100 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,249 cevap

367,384 kullanıcı

...