0 oy
305 göst.
12 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (30 puan) sordu
Selamun aleykum arkadaşlar biz bugun doktora gittik 31_6 gün gebeyim bebeğin 8 gün önden gidiyor dedi doktor 2265 dedi çokmu anlamadım sizin ne şekerle alakalı olabilir dedi ama şekim düşük 
Gebelik haftası 31_6

7 Cevap

0 oy
12 Şubat 2021 (1,555 puan) cevapladı
Masallah canm benim o haftada 1900 gramdi
12 Şubat 2021 (30 puan) yorumladı
Son aylarda büyüyor diye biliyorum sanırım rabbim bize merhamet etti çünkü erken alıcaklar 3 hafta sonra dogum olacakmış rahatsızlığımdan dolayı sizikide büyür daha vakit var tek sağlıklı olsunlarda doğdukduktan sonrada alır o kiloyu
-Reklam-
0 oy
12 Şubat 2021 (244 puan) cevapladı
MaşaAllah iyiymiş cinsiyet nedir. Erkekler büyük olabiliyor. Bende 31 haftamdayım ama yakında gitmedim
12 Şubat 2021 (30 puan) yorumladı
Nasip olursa kız olucak Allah razı olsun
12 Şubat 2021 (244 puan) yorumladı
İnşaAllah banada kız dediler bakalım hayırlısıyla gelsinler
0 oy
12 Şubat 2021 (72 puan) cevapladı
Benim de 31+1 de 2300 dedi kan tahlillerinde şeker normal dokyor onun için risk yok 1 hafta önden normal dedi benim ilk gebelikte öyleydi 
12 Şubat 2021 (30 puan) yorumladı
Maşaallah barek Allah
0 oy
12 Şubat 2021 (2,205 puan) cevapladı
Benimde 32 de 2250 'di ama şeker falan yok iri bebk dedi yani normal
0 oy
12 Şubat 2021 (1,182 puan) cevapladı

Burda yazıyor canım ama her bebek aynı birebir gitmezimage

0 oy
12 Şubat 2021 misafir cevapladı
32 haftalık bnm b bek bile 2 kilo yok iri bebek galiba senin
0 oy
12 Şubat 2021 (888 puan) cevapladı
Bende pazartesi 31 olacağım kontrol var merak ediyorum.  Kilosu ile boyu kaç oldu.En son 2 hafta önce gitmiştim.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,379 soru

24,668,398 cevap

367,122 kullanıcı

...