0 oy
531 göst.
12 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
10 haftalık hamileyim , 6 haftalıkken bebeği gördü doktorum. Fakat geçen hafta gittiğimde bebeği göremedi. Bir hafta sonra gel bakalım dedi. Alttan bakmadı, önceden gördüğü bebeği şimdi görmemesi normal bir durum mu ?
Gebelik haftası 10

3 Cevap

0 oy
12 Şubat 2021 (1,233 puan) cevapladı
Gördüğünde alttan mi baktı?
12 Şubat 2021 (6 puan) yorumladı
Karından bakmıştı
12 Şubat 2021 (1,233 puan) yorumladı
Farklı bir doktora gidin bence
12 Şubat 2021 (6 puan) yorumladı
Pazartesi gideceğim . Bir tanıdık doktor bebeğin kendini saklamış olabileceğini söyledi.
-Reklam-
0 oy
12 Şubat 2021 (6 puan) cevapladı
Hayır karından bakmıştı
0 oy
12 Şubat 2021 (6 puan) cevapladı
İnşallah ilk gebeligimde kalbi durdu. 11 sene sonra tekrar kaldım durmadan ağlıyorum. Yine hüsrana uğramak istemiyorum.
12 Şubat 2021 (292 puan) yorumladı
Canim kendini üzme mevlam nasip etmişse her türlü olur insallah
12 Şubat 2021 (6 puan) yorumladı
Tabiki Allah ne dilemisse o olur .

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 329 göst.
0 oy
7 cevap 761 göst.
0 oy
1 cevap 314 göst.
0 oy
9 cevap 611 göst.

1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...