0 oy
229 göst.
12 Şubat 2021 Doğum kategorisinde (548 puan) sordu
Mrb doğum yaklaştıkça akinti daha cok olur mu ilk gebeligimde yoktu cok ama bu gebelikde var 14 gunum kaldi 
Gebelik haftası 38

1 cevap

0 oy
12 Şubat 2021 (292 puan) cevapladı
Az kalmış hadi gözün aydın bende 36 haftaligim sezeryan olucam inş 3.bebeğim biriken olursa yassin post üstte çıksin diye yazdım canım 
12 Şubat 2021 (548 puan) yorumladı
Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin canım cok tsk ederim
12 Şubat 2021 (292 puan) yorumladı
Amin insallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 540 göst.
0 oy
6 cevap 402 göst.
0 oy
2 cevap 261 göst.
23 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Kadderrr (49 puan) sordu
0 oy
7 cevap 442 göst.

1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...