0 oy
697 göst.
11 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (493 puan) sordu
mrblar esimin ilk evliliginden 7 yasinda bir kizi var..,baska sehirde annesiyle yasiyor..bende 5 aylik hamileyim,eşim hala kızına söylemedi boyle sorun yasayan var mi ne yapalim..yanina gitmeden mi soylenmeli telefonda yoksa gidip mi bilemedik teskler
Gebelik haftası 21+5
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

4 Cevap

0 oy
11 Şubat 2021 (1,138 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Eğer çocuk doğmadan gidip söyleme imkanı varsa yüz yüze babasının anlatması çok daha iyi olur eğer seninle arası iyiyse sende eşlik edebilirsin canım ama öyle bir imkanınız yoksa ve çocuğun annesi anlayışlı bir kadınsa çocuğu kötü yönde etkilemeyecekse telefonda anlatıp kadının da kendince kardeşinin olmasının güzelliklerini anlatabilir 
11 Şubat 2021 (493 puan) yorumladı
tesekkutler
-Reklam-
0 oy
11 Şubat 2021 misafir cevapladı
Çocuğu güzel bir şekilde abla olacağını söyleyin bence alıştıra alıştıra 
0 oy
11 Şubat 2021 (1,604 puan) cevapladı
Benimde ikinci evliliğim eşimin 2 çocuğu var annesinde bizede geliyorlar evimiz yakın biz yan yana söyledik haataneye de geldiler bizimle ama yaşları büyük 14 ve 10 yaşındalar 
0 oy
11 Şubat 2021 (645 puan) cevapladı
Cnm yuz yuze olan iliski herzamn daha iyidr bence.sonrasinda doktora onuda qoturup orda qorse kalp atisini faln duysa blki daha iyi kabul eder

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 388 göst.
0 oy
32 cevap 1,758 göst.
3 Haziran 2023 Tüp Bebek kategorisinde Hepbirben (130 puan) sordu
–1 oy
29 cevap 2,436 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...