0 oy
231 göst.
11 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (33 puan) sordu
Kızlar 11 haftalık olduk bugun ama tere yemek zararlı mı acaba ben minik minik 5 yaprak yedim büyük olsa anca 3 yaprak eder internette zararlı yazıyordu korktum sıkıntı olmaz inşallah

2 Cevap

0 oy
11 Şubat 2021 (719 puan) cevapladı
Yoo ben yedim limon sıktim ustunede hic bir zarari yok internete bakarsan acından öl :D
11 Şubat 2021 (33 puan) yorumladı
Aynen ya ödüm koptu vala
-Reklam-
0 oy
11 Şubat 2021 (10 puan) cevapladı
Bende hamileliğimin ilk başlarında baya yiyordum çok şükür birşeyde olmadı 

İlgili sorular


1,512,399 soru

24,668,598 cevap

367,134 kullanıcı

...