0 oy
266 göst.
11 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (431 puan) sordu
Devlet hastanesinde kan ve idrar verdim. Sonucu doktora gösteremedim başka bi şehire gitmek zorundaydım. E nabızdan çıktısını alıp geldiğim şehirdeki doktora göstersem bakıyorlar mı ? Böyle yapmak zorunda kaldığınız oldu mu?
Gebelik haftası 8+1

2 Cevap

0 oy
11 Şubat 2021 (1,353 puan) cevapladı
Bakar tabi canım randevulu olarak gittikten sonra ben bu tahlilleri yaptırmıştım ama doktor görmedi sonucum normalmi dersin bakar canım sıkıntı yok onda.
11 Şubat 2021 (431 puan) yorumladı
Oo çok iyi teşekkür ederim :)
11 Şubat 2021 (1,353 puan) yorumladı
Rica ederim canım
-Reklam-
0 oy
11 Şubat 2021 (1,423 puan) cevapladı
Bakıyorlar 

Şırnak'tan Bursa'ya götürdüm sonucu 

Bursa'dan Şırnak a 

Hepsi de baktı 
11 Şubat 2021 (431 puan) yorumladı
Çok sağolun cevabınız için

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 638 göst.
0 oy
1 cevap 240 göst.
18 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ikibebekliyim (625 puan) sordu
0 oy
0 cevap 155 göst.
0 oy
4 cevap 271 göst.

1,512,638 soru

24,671,623 cevap

367,288 kullanıcı

...