0 oy
144 göst.
11 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (105 puan) sordu
10+5 olduk artık eskisi gibi kaşık da ağrı falan olmuyo randevum haftaya ikili teste gidicem acaba bebekte bı sorunmu var ondan hiç ağrı yapmiyo çok korkuyorum yaşayan varmı bu durumu
Gebelik haftası 10+5 haftalık
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 211 göst.
11 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ceylan_ (105 puan) sordu
0 oy
4 cevap 385 göst.
11 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ceylan_ (105 puan) sordu
0 oy
2 cevap 213 göst.
4 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Brls. (140 puan) sordu
0 oy
1 cevap 177 göst.
11 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ceylan_ (105 puan) sordu

1,512,747 soru

24,673,297 cevap

367,390 kullanıcı

...