Bence gayette güzel kilosu. Yeğenim 38 haftada 2 buöuk kg doğdu.
Maşllahı var boyu falan ondna büyüklerle bir.
2 buöuk yaşında hasta olmadı maşallah daha
Hayatım her çocuk bıngıl bıngıl doğacak değil ki ben doğduğumda zayıflıktan kulaklarımda dahi kıl varmış hiç üzülme güzel anne doğunca zaten senin sütünle toparlar Allah'ın izniyle
1,512,350 soru
24,668,064 cevap
367,107 kullanıcı