0 oy
424 göst.
9 Şubat 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (196 puan) sordu
25 haftalik gebeyim 65 kıloyla hamile kaldım suan 70 kılıyım cok mu kılo aldım gercı kendi mı nedense kılo Almıs gıbı hıssetmıyorum göbüşten dolayımı 
Gebelik haftası 25
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

3 Cevap

0 oy
9 Şubat 2021 (4,684 puan) cevapladı
Kilon normal canım çok değil bence 
-Reklam-
0 oy
9 Şubat 2021 (1,301 puan) cevapladı
Normal ama son 3 ay cok alınıyormus dıkkat et cnm daha fazla alanda var 
0 oy
9 Şubat 2021 (2,489 puan) cevapladı
Her ay 1 kilo almanın normal olduğunu söylüyorlar canım 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 542 göst.
9 Şubat 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Esragzr (196 puan) sordu
0 oy
2 cevap 1,046 göst.
24 Ocak 2022 Hamilelikte Spor kategorisinde Esra citil42 (96 puan) sordu
0 oy
31 cevap 2,046 göst.
0 oy
9 cevap 906 göst.

1,512,455 soru

24,669,346 cevap

367,170 kullanıcı

...