Bana 24 haftalıkken yapmıştı acildeki doktor. Ne olduğunu anlayana kadar çoktan olup bitmişti. Tabi biraz canınız acır ama kendinizi kasmamanizi tavsiye ederim:))
Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi ❤
1,512,457 soru
24,669,392 cevap
367,171 kullanıcı