0 oy
138 göst.
8 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (205 puan) sordu
Hanımlar bundan yedi ay önce bir düşük yaptım şimdi ise beş aylık gebeyim düşük riskli geçti ama şükür bir sıkıntımız olmadı.Bazen bir kaç iş yapınca bişey kaldırınca biraz ayakta kalıp oturunca belimde nabız gibi atan bir sancı olmaya başlıyor çabuk geçiyor ama sizde de oldu mu? Yaşayan var mı bu durumu 
Gebelik haftası 23+5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...