0 oy
160 göst.
6 Şubat 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (32 puan) sordu
Kızlar  bebegim hep bir hafta geriden gidiyor . 36+1 de 35 haftalık gözüküyordu . Boyu 48 cm , kilosu 2.600 dü. Böyle olup sağlıklı bir bebişi olan var mı ? Bu arada ikili tarama sonuçlarımizda orta riskli çıkmışti . Doktor bir hafta geri olması normal diyor ama ikili taramanin riskli çıkması ve bir hafta geri olması beni korkutuyor 
Gebelik haftası 36+5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular


1,512,779 soru

24,673,655 cevap

367,413 kullanıcı

...