0 oy
230 göst.
6 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (779 puan) sordu
Gaita kültürü sonucunda bakteri olmasından dolayı doktor flagyl antibiyotik başladı. Bu ilacı kullananiniz veya antibiyotik kullanımız var hanımlar çok endişeleniyorum için rahat etmiyor bı turlu lütfen yardımcı olursanız sevinirim 
Gebelik haftası 22+3

2 Cevap

0 oy
6 Şubat 2021 (1,227 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ben iki haftadır kullanıyorum suyum geldiği için enfeksiyon kapmiyim diye hemde yüksek dozlarda doktor verdiyse merak etmeyin onlar bizden iyi bilir
6 Şubat 2021 (779 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
6 Şubat 2021 (779 puan) cevapladı
Niye kimse benim sorularımı yanitlamiyor ya :(((

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 198 göst.
23 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mero.39 (83 puan) sordu

1,512,402 soru

24,668,676 cevap

367,144 kullanıcı

...