0 oy
318 göst.
5 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (8 puan) sordu
Kizlar 11.haftadayim aşırı kasık ağrılarım var normal mi acaba? Şimdiden teşekkür ederim.
Gebelik haftası 11
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevap

0 oy
5 Şubat 2021 (2,001 puan) cevapladı
Normal :)))))
-Reklam-
0 oy
5 Şubat 2021 (96 puan) cevapladı
Evet cnm bende 6 haftalık hamileyim benimde çok var 
0 oy
5 Şubat 2021 (156 puan) cevapladı
Benimde oluyordu ama anlık giriyordu ağrı yani dakikalarca surmuyordu doktoruma sormuştum Bebek büyüdükçe rahmin genişliyor normal demişti canim ama ağrın sürekli oluyorsa yani bir girdiginde 3-5 dakika sürüyorsa görünmekte fayda var tabi yengemdede oldu onun surekliydi düşük tehlikesi var şuan Allah herkesin evladını sağlıklı sıhhatli almayı nasip etsin inşallah

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,151 soru

24,665,616 cevap

366,957 kullanıcı

...