0 oy
1,616 göst.
5 Şubat 2021 Doğum kategorisinde (123 puan) sordu
Bayanlar konrele gtm hiç açılma yok sancımda ya buda 1. Doğumum gibi suni sancıyla mı olr alt muayene den snra karnım ağryo normal mi 

1 cevap

0 oy
5 Şubat 2021 (334 puan) cevapladı
Bende 38 haftaligim nst de hiç sancı çıkmadı alttan muane yapılmadi bile daha erken 39 40 içinde olur dedi doktorum normalde ağrılarım var ama nst de sancı çıkmadı
5 Şubat 2021 (123 puan) yorumladı
Bnmde sabaha kadar uyumdm kemklrm. Öyle bir ağryo ki zor ayağa kalkıyrm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 2,358 göst.
27 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tucemm (254 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,089 göst.
25 Ocak 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Mevanur09 (165 puan) sordu
0 oy
1 cevap 529 göst.
5 Mart 2022 Doğum kategorisinde Meryem46 (191 puan) sordu

1,512,658 soru

24,671,961 cevap

367,298 kullanıcı

...