Yok kuzum sorun olmaz ama ben hamilelik yastıgı öneririm 7. Ayda artik sırt üstü asla yatilmamalı acaba gece sırt üstu yattimmi diyede endiselenmezsiniz o iyi bir destekciniz olur eger elyafı az ise icine ekstra elyafta koyabilirsiniz.Anne olmak zor simdiden
1,512,400 soru
24,668,640 cevap
367,136 kullanıcı