0 oy
246 göst.
4 Şubat 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (51 puan) sordu
Merhaba kzılar bende genital kondilomlar vardı dün ilaç yöntemiyle yakıldı .bir zarara varmıdır yaktırmanım? Ve ne kadar zamana iyileşir? İdrarımı yaparken canım acıyo normalmi? 

1 cevap

0 oy
4 Şubat 2021 (1 puan) cevapladı
Kondilom nedir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 180 göst.
4 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 12345k (18 puan) sordu
0 oy
1 cevap 1,026 göst.
0 oy
0 cevap 124 göst.
0 oy
3 cevap 753 göst.

1,512,377 soru

24,668,371 cevap

367,122 kullanıcı

...