0 oy
345 göst.
4 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (779 puan) sordu
Hanımlar 20 haftadayım rahim kısalığı var ama bunla alakası var mı bilmem akışkan sıvı ile karışık akıntı geliyor af edersiniz geldiğinde anlıyorum çok az ıslaklık oluşturuyor ama su gibi değil ama akıntı gibi kıvamlı değil kokusu falan yok temiz sizce sebebi ne olur ya da normal mi aynı durumu yaşayan var mı 

2 Cevap

0 oy
4 Şubat 2021 (1,740 puan) cevapladı
Normal merak etme ☺️
-Reklam-
0 oy
4 Şubat 2021 (176 puan) cevapladı
Gitsen iyi olur canım seni korkutmak istemem ama burada biri vardı Geçen gün seninki gibi akıntısı vardı gitmemişti sonra Doğumun başladığını öğrendi ve erken doğum yaptı maalesef Bence beklemeden hemen hastaneye gitmelisin
4 Şubat 2021 (779 puan) yorumladı
Dün doktora gittim kontrole doktor ilaca devam et dedi açıklık falan da yoktu bilemedim ki

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 771 göst.
0 oy
1 cevap 622 göst.
0 oy
2 cevap 496 göst.

1,512,591 soru

24,671,148 cevap

367,270 kullanıcı

...