Doktorum bebeğimin cinsiyetine 2 aylıkken itibaren kız dedi en son gittiğimde erkek dedi şuan 18 haftalık tecrübeli olan anneler yorum yapabilir mi?
1,512,467 soru
24,669,497 cevap
367,178 kullanıcı