0 oy
250 göst.
3 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu
4+6 haftadayım doktor kesenin çok altta oluştuğunu söyledi. Perde olma ihtimali var dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı? İlki düşük oldu bari bu olmasın
Gebelik haftası 4+6

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 1,652 göst.
0 oy
6 cevap 3,502 göst.
0 oy
10 cevap 843 göst.

1,512,400 soru

24,668,640 cevap

367,136 kullanıcı

...