0 oy
296 göst.
3 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (309 puan) sordu
Kızlar ben ocağın 13unde adet oldum 24undede korunmayı bıraktık bu aralar sürekli uzanasim geliyo mide bulantim yeni yeni arada oluyo şeffaf bi akinti geliyo sol tarafım karnımın altı bisey varmış gibi toplaniyo belim çok ağrıyo ama adet olacakmışım gibi su gibi akinti geliyo sonra acaba hamilemiyim kasiklarim arada ağrıyo özelikle çok yürürken azimin tadı sabah kalkınca zehir gibi 
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
3 Şubat 2021 (910 puan) cevapladı
Bunu test yapmadan bilemeyiz 
3 Şubat 2021 (309 puan) yorumladı
Test yaptim negatif cıktı  kaç gün once
3 Şubat 2021 (910 puan) yorumladı
Adetiniz geçerse tekrar yapın
-Reklam-
0 oy
3 Şubat 2021 misafir cevapladı
ocak 24unde biraktiysan korunmayi bir haftada bu belirtiler olusmaz canim o akinti belkide yumurtlamani gosteriyor olabilir yumurtlarken kasik agrisida olur

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 412 göst.
11 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aySe356 (52 puan) sordu
0 oy
1 cevap 231 göst.
5 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aySe356 (52 puan) sordu
+1 oy
3 cevap 811 göst.
0 oy
3 cevap 338 göst.
16 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Aleynayagmrr (221 puan) sordu

1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...