Ben 37. haftadayım ve hâlâ prilam kullanıyorum. Ben de tedirginim ama bırakmaya çalıştığım an mide bulantısından bütün gün yemek yiyemiyorum. Benim doktorum da sorun olmaz dedi ama insan yine de tedirgin oluyor.
1,512,562 soru
24,670,842 cevap
367,250 kullanıcı