Ben 37. haftadayım ve hâlâ prilam kullanıyorum. Ben de tedirginim ama bırakmaya çalıştığım an mide bulantısından bütün gün yemek yiyemiyorum. Benim doktorum da sorun olmaz dedi ama insan yine de tedirgin oluyor.
1,512,571 soru
24,670,982 cevap
367,260 kullanıcı