0 oy
305 göst.
3 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (228 puan) sordu

Merhaba hanimlar 8+1 imis bu ultrasona gore alttaki bosluk kanamaymis ama suan kanamam yok yol bulursa gelir dedi korktum saglikli dedi ama ne bileyim progestan da vermedi sizce nasıl bebegim 

image

Gebelik haftası 8

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 611 göst.
0 oy
1 cevap 1,149 göst.
0 oy
0 cevap 280 göst.
0 oy
3 cevap 648 göst.

1,512,447 soru

24,669,259 cevap

367,164 kullanıcı

...