Merhaba hanimlar 8+1 imis bu ultrasona gore alttaki bosluk kanamaymis ama suan kanamam yok yol bulursa gelir dedi korktum saglikli dedi ama ne bileyim progestan da vermedi sizce nasıl bebegim
1,512,447 soru
24,669,259 cevap
367,164 kullanıcı