0 oy
182 göst.
3 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Meraba arkadaşlar samsunlu olan varmı dogum hastanesinde hangi doktora gidiyosnz oneriniz varmı
Gebelik haftası 13.5

1 cevap

0 oy
3 Şubat 2021 (1 puan) cevapladı
Ben samsunluyum arkadaşım gülizar akçaya gittim bide samettin celik ama ersan şenere gitmeyi düşunüyorum cinsiyet içinde iki gün evvel medicana önder kaplana gittim cok memnun kaldım ilgi alaka süper
3 Şubat 2021 (4 puan) yorumladı
Bende anadoluda sefa beye  gttm ama yinede dogumada gidicem bide orda muayene olmak istiyorum gttgnz doktorun ücreti ne kadardı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 817 göst.
20 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ❣️Nehir ❣️ (209 puan) sordu

1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...