0 oy
337 göst.
3 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (107 puan) sordu
Merhaba hanımlar ben üç buçuk aylık hamileyim de bir süreliğine Antalya da görümcemin yanındayim doktorum 2 haftada bir kontrole çağırıyor ama maalesef gidemiyorum çünkü özele gittiğim için muayene parasını filan söylüyor görümcem bende o yüzden gitmek istemiyorum eşime de ben gitmek istemıyorum boşver filan diyorum ilk gebeliğim olduğu için korkuyorum da her ay gitmesem sorun olur mu acaba 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 340 göst.
0 oy
1 cevap 341 göst.
26 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Symnrunl (83 puan) sordu
0 oy
12 cevap 890 göst.

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...