0 oy
444 göst.
2 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (62 puan) sordu
Tek yumurta ikizlerine 32+5 günlük hamileyim. 30.haftada analık iznine ayrıldım. Normalde doğum 25 mart olarak göründüğü için 25 marta kadar doğum öncesi raporum var. Erken doğum olabilir muhtemelen şubat ayı içerisinde doğum yapacağım. Bu durum sıkıntı yaratır mı? Aranızda böyle bir durumla karşılaşan var mı merak ettim. Şimdiden ilginize teşekkür ederim.
Gebelik haftası 32+5

1 cevap

0 oy
2 Şubat 2021 (771 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bana okul mudurum erken dogum oldugu taktirde kalan haftalarini dogumdan sonrasina ekliyoruz bir magduriyet ya da hak kaybi  yasanmiyor dedi.
2 Şubat 2021 (1,522 puan) yorumladı
40. Haftadan önce doğarsa erken doğum sayıyorlar mıymış canim
2 Şubat 2021 (62 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim canım bilgilendirme için aklıma takılmıştı da :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 930 göst.
0 oy
6 cevap 977 göst.
0 oy
9 cevap 882 göst.

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...