0 oy
808 göst.
2 Şubat 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (63 puan) sordu
Arkadaşlar aklıma takıldı hamile olduğumu bilmeden 4-5 haftalar arası  bı profenid ve desmont adında ilaç kullanmıştım. 2 gün sonrasin da hamile olduğumu öğrendim. Bu ilaçlar gebelikte kullanilmiyormus. Doktora sormayı unuttum böyle bır durum yaşayan oldu mu
Gebelik haftası 13

3 Cevap

0 oy
7 Temmuz 2021 misafir cevapladı
Merhaba sorun oldu mu ilaç kullanınız?
7 Temmuz 2021 (63 puan) yorumladı
Şuan 36. Haftaya giriyorum bir sıkıntı görünmüyor. hamileliğin 6. Ayında covide yakalanmıştım  zatureye çevirdiğinden bir hafta hastanede yatıp ilaç kullandım röntgen çekildim mecbur biraz zor geçti hamilelik inşallah sağlıkla  hayırlı doğum yaparım
8 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Insallah canım. Dualarım tüm anne ve anne adaylarına
17 Eylül 2021 (168 puan) yorumladı
hangi ilaçları kullandınız
-Reklam-
0 oy
7 Temmuz 2021 (399 puan) cevapladı
Gebelikte hasta olunabilir ve her hastalık için kullanılabilen ilaçlar var.öyle bir iki günlük ilaç kullanımıyla birşey olmayacağını söylüyor çoğu doktor. Kağan Kocatepe nın YouTube videolarını izleyin orda bu konu hakkında da yaptığı açıklamalar var. İçinizi ferah tutun Allah'ın izniyle hiç bir şey olmaz.
0 oy
7 Temmuz 2021 (399 puan) cevapladı
Birşey olsaaydı erken gebelik döneminde olurdu çoktan.düşükle karşılaşabilirsiniz ama 13 haftaya gelmişsiniz devamıda gelir sağlıkla

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,014 göst.
0 oy
7 cevap 589 göst.
0 oy
0 cevap 171 göst.
0 oy
7 cevap 455 göst.

1,512,677 soru

24,672,212 cevap

367,324 kullanıcı

...