0 oy
199 göst.
1 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (4 puan) sordu
36+5 haftalik oldum bi haftadir belirginleşti gobek degiligimin biraz ustunde bosluk var kenarlari normal yaşayan varmi acaba
Gebelik haftası 36+5

2 Cevap

0 oy
2 Şubat 2021 (135 puan) cevapladı
Bebek kendinitopluyodur doktor suyun iyi dedyse kanaman yok hareketleri iyiyse sorun yoktur insaAllah
-Reklam-
0 oy
2 Şubat 2021 (1,487 puan) cevapladı
Olabilir bu durumlar dert etmeyin. 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,662 soru

24,672,035 cevap

367,306 kullanıcı

...