0 oy
241 göst.
1 Şubat 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (608 puan) sordu

Arkadaslar yumurtlama gunum bugun ovulasyon öğrendim degerlendırdım ama sol kasıgım acayıp agrıyo bacagıma vuruyo normalmi bu bu aya kadar bu kadar hissetmedim yasadnz mı:((

2 Cevap

0 oy
1 Şubat 2021 (179 puan) cevapladı
Yumurtlama döneminde oluyo canım o ağrılar normal 
1 Şubat 2021 (608 puan) yorumladı
Evet canım ama şiddetli ağrı var olurmu bole acaba
1 Şubat 2021 (179 puan) yorumladı
Evet ben yerimde duramıyodum evin içinde tur atıyodum canım
-Reklam-
0 oy
1 Şubat 2021 (608 puan) cevapladı
Yaşayan yokmu bu durumu

1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...