0 oy
148 göst.
1 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (126 puan) sordu
Hamilelik döneminde tüy dökücü krem kullanmak zararlı olurmu sizce kullanan varmı bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz.. 
Gebelik haftası 17+5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
1 Şubat 2021 (1,232 puan) cevapladı
Bence zararlı olur çünkü kimyasal ve cilde sürülen herşey kan yolu ile vücuduna geçiyor cnm, yani bebege
1 Şubat 2021 (126 puan) yorumladı
Teşekkür ederim cevabın için ☺️
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,431 soru

24,669,014 cevap

367,156 kullanıcı

...