0 oy
126 göst.
1 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (20 puan) sordu
Merhaba ben 23 haftalık hamileyim. Tsh değerim 3 buçuk 4 lerde cıktı bi kaç kez test verdim hep değişik bi 4 oluyor bi 3 bide 2.80 felan. Endokrin troidle ilgili kanlarima baktı anti tpo t3 t4 onlar normal olduğu için ilaçta vermedi. Sizce bi zararı olur mu. Ultrosyonla da baktı troidde 3 tane nodül cıktı ama tsh yüksek olsa da diğerleri normal diye ilaç veremem dedu sizce normal mi. Birde hamileliğin en başından beri tsh değişken 2 ve 4 arası değişiyor.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 1,098 göst.
22 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Papatya tetik (193 puan) sordu
0 oy
0 cevap 132 göst.
9 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Akturkmelisa (232 puan) sordu
0 oy
1 cevap 267 göst.
16 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Kullaniciiiiii123 (61 puan) sordu
0 oy
1 cevap 278 göst.

1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...