0 oy
386 göst.
1 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (34 puan) sordu
Ödem için neler yapıyorsunuz ?
Gebelik haftası 20

5 Cevap

0 oy
1 Şubat 2021 misafir cevapladı
Bol su yürüyüş ekmek kestim ama arada ekmek yiyirum 
-Reklam-
0 oy
1 Şubat 2021 (58 puan) cevapladı
Fazla tuz tüketiminden kaçınmalısın 

Mümkün oldukça yürüyüş yapmalısın 
0 oy
1 Şubat 2021 (820 puan) cevapladı
Bol su icmelisin ve tuzdan kacinmalisin 
0 oy
1 Şubat 2021 (820 puan) cevapladı
Ben âbeyaz ekmeği tamamen biraktim tam bugdayli ekmek yapiyorum kendime bide kahvaltida tek yiyorum odem yok bende bide 3.4 litre su tüketiyorum 
0 oy
1 Şubat 2021 (965 puan) cevapladı
Bol su içip yürüyüş yapıyorum bende. 29dayım hiç ödemim olmadı şu zamana kadar. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 744 göst.
11 Ocak 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Merrve (304 puan) sordu
0 oy
7 cevap 995 göst.

1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...