0 oy
343 göst.
31 Ocak 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (2 puan) sordu

image

Merhaba 4 haftalık gebeyim  3 haftalıkken beta hcg testi yaptılar sonuç 1000 çıkmıştı dün ağrım vardı hastaneye gittik tekrar beta hcg testi yaptılar sonuç 144 bin çıktı çok yüksek degilmi acaba ikiz Olabilirmi 
Gebelik haftası 4

3 Cevap

0 oy
31 Ocak 2021 (384 puan) cevapladı

banada ole geldi :) kesede belli olur

-Reklam-
0 oy
31 Ocak 2021 (656 puan) cevapladı
Olma ihtimali çok yüksek bence 3 cüz filan bile olabilir
0 oy
31 Ocak 2021 (176 puan) cevapladı
Tekrar eden post olduğu için post kapatılır 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 268 göst.
16 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Kullaniciiiiii123 (61 puan) sordu
0 oy
1 cevap 338 göst.
23 Aralık 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Filizzzz (24 puan) sordu
0 oy
13 cevap 1,830 göst.

1,512,676 soru

24,672,203 cevap

367,324 kullanıcı

...