0 oy
307 göst.
31 Ocak 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (631 puan) sordu
Merhabalar pazartesi günü kan verdim bhcg 15.5 çıktı 7 gun gecti yarin tekrar kan vericem kac çıkmasi gerekiyo sağlıklı gebelik olmasi için. Bu arada uygulamaya göre 6 haftalik gebelik gorunuyo. 
Gebelik haftası Bilmiyorm

1 cevap

0 oy
31 Ocak 2021 (1,040 puan) cevapladı
Beta değeri herkeste farklı olur canım inşallah sağlıklı bir gebeliktir 2 günde 2 kat artış olması gerekiyor ben adetten önce yaptım 653 çıkmıştı adetten sonra da 3378 e çıktı
31 Ocak 2021 (631 puan) yorumladı
Tesekkur edermm Masallah Saglikla kucaginiza alin insallah
31 Ocak 2021 (1,040 puan) yorumladı
Amin canım inşallah cümlemiz ❤️
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 685 göst.
27 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 21Bahar (472 puan) sordu
0 oy
2 cevap 301 göst.
0 oy
12 cevap 1,892 göst.

1,512,308 soru

24,667,552 cevap

367,070 kullanıcı

...