0 oy
126 göst.
30 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (285 puan) sordu

Merhaba,

38+4 deyim bebek dogum pozisyonu almis ama kanala inmemis hala.

Ara ara ama uzun suren kasiklarimda ve sol boslugumda agrilar ve kramplar oluyor ayricada karnimda gerilmeler var. ayrica karnim baya da sertlik mevcut.

Normal dogum istiyorum ne zamana kadar beklemem lazim sanirim bu konuda aceleciyim :( 

Herhangi bir nisan yada suyum gelmedi :(  Nezaman dogum yapicam  

Gebelik haftası 38+4
Kapatılma nedeni: Soru tekrarı

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 113 göst.
0 oy
3 cevap 412 göst.
0 oy
4 cevap 835 göst.
0 oy
1 cevap 359 göst.

1,512,824 soru

24,674,387 cevap

367,447 kullanıcı

...