0 oy
212 göst.
30 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (56 puan) sordu
Ben 37 haftalik 2. bebeğime hamileyim doğumum sezeryan olacak 12 şubatta doğum yapmak istiyorum cuma gününe denk gelmesi doktor için bi sakınca yaratmaz değil yakin zamanda yapan oldu mu acaba 
Gebelik haftası 37

2 Cevap

0 oy
30 Ocak 2021 (1,017 puan) cevapladı
Niye cuma günü sıkıntı olsun ki 
30 Ocak 2021 (56 puan) yorumladı
Sezeryan olunca hastanede 1 gun kalınıyor ya bende cuma yaparsam ertesi gün yasak var gelmeme durumu yada gelmemek için baska gün olsun deme gibi yetkisi var mi acaba
-Reklam-
0 oy
30 Ocak 2021 (1,206 puan) cevapladı
Yok canım benim normalde perşembeydi doktoruma dedim pazartesi alıcak mesela bence bi konuş sıkıntı olmaz bebekte bi sorun yoksa

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 492 göst.
3 Temmuz 2024 Doğum kategorisinde beyza020817 (38 puan) sordu
0 oy
1 cevap 289 göst.
6 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Eylul canan (262 puan) sordu
0 oy
4 cevap 340 göst.

1,512,566 soru

24,670,901 cevap

367,252 kullanıcı

...