Canım benim gayet normal 22 den sonra daha sık hissedeceksin. Şimdi azcık minnak hemen yoruluyor ve uyuyor. Düzenli hareket için daha erkenmiş. Ben 2 gün hissetmedim diye gitmiştim Dr a, olurmuş o zamanlarda gün günü tutmamış. Korkma annesi
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı