0 oy
153 göst.
29 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu
Mrb benim 3 cm acikkugim. Var ikidir nst de ağrı ve sancı çıkıyor ama az belim ve kasiklarim ağrıyor daha dün gittim ama yatış vermediler açıklığım olsun diye herşeyi denedim yapıyorum sıcak suya otursam acilmam olurmu yada başka birşey yapsam bilenler yazsin
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 334 göst.
0 oy
7 cevap 482 göst.
0 oy
3 cevap 367 göst.

1,512,234 soru

24,666,647 cevap

367,028 kullanıcı

...