0 oy
272 göst.
29 Ocak 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (2 puan) sordu

Merhaba bayanlar kafam karıştı 2020 Eylül'de doktora gittim iki tane kist var dedi hormon tahlillerim yüksek prolaktin için dostenex verdi iki ay klomen kullandım tahlillerimin resmini aticam sizce nasıl kafam karıştı tşk ederim

image

image

Gebelik haftası Yok

1 cevap

0 oy
29 Ocak 2021 (2 puan) cevapladı
Niye kimse yazmıyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 503 göst.
8 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde dilek dursun (6 puan) sordu
0 oy
2 cevap 381 göst.
0 oy
3 cevap 656 göst.

1,512,503 soru

24,670,026 cevap

367,204 kullanıcı

...