0 oy
219 göst.
29 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (779 puan) sordu

  • Kizlar afedersiniz beş gündür ishalim ve bı anda gelen karın sancılarım oluyor acaba kullandığım ilaçların bir yan etkisinden dolayı mı ? Decavit magnorm ve su sıra akcef antibiyotik kullanıyordum . Yardımcı olursanız sevinirim nasıl geçirmem gerek bu durumu 
Gebelik haftası 21+3

1 cevap

0 oy
29 Ocak 2021 (1,235 puan) cevapladı
Antibiyotik yapar canım gayet normal rahatsızlığın geçtiyse antibiyotiği birakabilirsin
29 Ocak 2021 (779 puan) yorumladı
Evet bende bugün almadım artık bıraktım bakalım inşallah geçer eğer antibiyotik ten dolayiysa
29 Ocak 2021 (1,235 puan) yorumladı
Büyük ihtimal ondandır inşallah geçer canım çok geçmiş olsun
29 Ocak 2021 (779 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim sağolsun
29 Ocak 2021 (1,235 puan) yorumladı
Rica ederim canım ❤️
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 184 göst.

1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...