0 oy
577 göst.
28 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (166 puan) sordu
Prenses doğum yapanlar belden aşağısı uyuşuk olduğu için ıkınma hissinide mi hissetmiyorsunuz. Nasıl ıkınıyorsunuz yani :)) memnun kalan var mı önerir misiniz 
Gebelik haftası 20+1

2 Cevap

0 oy
28 Ocak 2021 (106 puan) cevapladı
Bunu bende çok merak ediyorum 21+5 :)
-Reklam-
0 oy
28 Ocak 2021 (3 puan) cevapladı
Evet ben yaptım çok rahat gerçekten tavsiye ediyorum hic birsey hissetmiyorsunuz şancı makinasına bağlısınız orda sancılar sıkmadıkça belli oluyor şancı gelince ıkın diyorlar sende ıkınıyorsun normal doğumdan hicbir farkı yok sadece şancı hissetmiyordum:)
28 Ocak 2021 (3 puan) yorumladı
Evet sırtınızdan iğne vurup ilaç veriyorlar damarlara ağrıyı hissetmemek için
28 Ocak 2021 (323 puan) yorumladı
Özelde mi yaptınız prenses doğumu
28 Ocak 2021 (3 puan) yorumladı
Yok ben yurtdisinda yaşıyorum devlet hastanesinde yaptım dogumumu
28 Ocak 2021 (166 puan) yorumladı
Devlette yok diye biliyorum yine emin değilim ama benim yaşadığım şehirdeki devlette yapmıyorlar. Özellerde var
28 Ocak 2021 (3 puan) yorumladı
Turkiyede ücretli yapıyorlar isteğe bağlı galiba

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 380 göst.
0 oy
7 cevap 1,300 göst.
0 oy
4 cevap 553 göst.
0 oy
1 cevap 269 göst.
26 Kasım 2022 Doğum kategorisinde 23Kubra23 (273 puan) sordu

1,512,357 soru

24,668,168 cevap

367,111 kullanıcı

...