0 oy
122 göst.
28 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,652 puan) sordu
Hamile kalmadan önce 2 reglim arasinda hep kanamam oluyodu. Bazen az bazen daha cok. Hamile kalamam diye korkuyordm. Hic tedaviye falan gitmedim.  Ama cok sukur hamileym artk. Internette falan bu durum gebelige engel degil diyodu zaten. Gebelik boyunca sorum olur mu. Ayni durum basina gelen var mi
Gebelik haftası 5+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,700 soru

24,672,636 cevap

367,345 kullanıcı

...