0 oy
267 göst.
28 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (595 puan) sordu
37+1 haftadayiZ. Dün kontrolde herşeyi normal sadece beyine giden kan akışında azalma olduğunu söyledi doktor 2 gün sonra gel tekrar bakalım dedi . Böyle bi durum yaşayan varmı ???? 
Gebelik haftası 37

1 cevap

0 oy
28 Ocak 2021 misafir cevapladı
Gebelikte asprin kullandın mi
28 Ocak 2021 (595 puan) yorumladı
Hayır canım kullanmadım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 125 göst.
0 oy
1 cevap 196 göst.
22 Nisan 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Gizem Budak (1 puan) sordu
0 oy
2 cevap 295 göst.
0 oy
1 cevap 133 göst.
23 Nisan 2025 Doğum kategorisinde Hhejej (99 puan) sordu

1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...