0 oy
225 göst.
27 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (63 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim ve şu an çok migrenim tuttu zaten mide bulantısı yapıyor ve şu an hamilelikten dolayı ekstra bir mide bulantım var malum ağrı kesici içermiyoruz benim gibi migreni olanlar bu gibi durumda ne yapıyor

4 Cevap

0 oy
27 Ocak 2021 (66 puan) cevapladı
Benimde migrenim var ben parol içtim bir iki sefer ilk haftalarda oldu bende de... Eğer içmeyeyim diyorsan karanlık ve sessiz bir oda ve tabiki uyku canım... Çok geçmiş olsun 
-Reklam-
0 oy
27 Ocak 2021 (1,004 puan) cevapladı
Trentyolda migren tasi var canim yada patatesi halka gibi kes sakaklarina bagla tulbentle gecirir ama o tas cok ise yariyor
0 oy
27 Ocak 2021 (66 puan) cevapladı
Parol içebiliyoruz benimde migrenin var ve çok ağrıyor basım 8 haftalık hamileyim içip ağrı kesici yatar dinlenirdim uyunca geçiyor çünkü başka yolu yok
0 oy
27 Ocak 2021 (992 puan) cevapladı
Ben migrenin başladığın da nane yağı kullanıyorum. Hani bitirmiyor ama rahatlatıyor biraz 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 93 göst.
0 oy
0 cevap 72 göst.
0 oy
2 cevap 171 göst.
0 oy
6 cevap 260 göst.

1,512,674 soru

24,672,139 cevap

367,317 kullanıcı

...