0 oy
2,140 göst.
27 Ocak 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde (161 puan) sordu
Hanımlar farmasi aynisefa kremi kullanan var mi, internette arattigimda hamilelerin kullanmasi sakincali gibi cümleler okudum. kullanmaya cekindim ben de. yuzum ellerim ayaklarin cok kuruyor
Gebelik haftası 6

6 Cevap

0 oy
27 Ocak 2021 (2,001 puan) cevapladı
Ellerin ayaklarin hatta cildin icin beyaz vazalin kullana bilirsin catlak olusumunu da engeller 
27 Ocak 2021 (161 puan) yorumladı
beyaz vazelin kararma yapmaz mi ama
27 Ocak 2021 (2,001 puan) yorumladı
Ne konuda ? 2 yildir kullaniyorum hic oyle bir sorunla karsilasmadim
27 Ocak 2021 (161 puan) yorumladı
ayak topukta kararma yaptığını okumustum o yuzden sordum, cok tesekkur ediyorum
27 Ocak 2021 (2,001 puan) yorumladı
Yok canim bende hic yapmadi rica ederim
-Reklam-
0 oy
27 Ocak 2021 (19 puan) cevapladı
Ben kullanıyorum bi sıkıntı olmadi şükür. Catlak oluşmasın diye kullanıyorum. 23. Haftadayım.
27 Ocak 2021 (161 puan) yorumladı
tesekkur ederim
0 oy
27 Ocak 2021 (567 puan) cevapladı
Bit şeylere alerjiniz falan varsa kullanmayın derim. Hele gebelik öncesi rutinlerinizde yoksa krem olur başka bitki özü olur hiçbirini gebelikte denemeyin. Bende kabartılar ve kqşıntılar oluşmuştu o kremi kullandıktan sonra. Ama ben gebelikten önce denemiştim riske atmayın. En iyi yumuşatıcı zeytinyağı ve hindistancevizi yağı onlardan faydalanabilirsiniz
27 Ocak 2021 (161 puan) yorumladı
hindistan cevizi yaginda onereceginiz bir marka var mi peki
27 Ocak 2021 (567 puan) yorumladı
Beralife tercih edebilirsiniz siteleri var ben ordan alıyorum
0 oy
27 Ocak 2021 (223 puan) cevapladı
Hindistan cevizi yagi el yuz tüm vücut için kullanabilirsin canım zararı yok aynı zamanda düzenli kullanımda ipek gibi bir cilt olusuyo
27 Ocak 2021 (161 puan) yorumladı
Teşekkür ederim marka oneriniz var mi peki
27 Ocak 2021 (223 puan) yorumladı
Yok canim gratis yada aktardan al herhangi bir marka gratis biraz pahalı satiyo ama birde katı olanı al sıvısını değil mis gibi çikolata gibi kokarsın sonra :)
27 Ocak 2021 (161 puan) yorumladı
cok tesekkur ederim:)
27 Ocak 2021 (223 puan) yorumladı
Rica ederim:)
0 oy
27 Ocak 2021 (304 puan) cevapladı
Benim de çok kuruyor surekli wc ye gir çık gir çık kis günü ellerim yuzum kuruyor aynisefa kremi kullanıyorum arada ama rossmandan almıştım farmasi degil doğal bisey almam lazm benim de
27 Ocak 2021 (161 puan) yorumladı
evet aynen öyle benim cildim gebelik oncesinde de cok kuruydu zaten o zamam biodermanin atoderm kremini kullaniyordum canim fakat simdi o da ise yaramaz oldu
0 oy
27 Ocak 2021 (123 puan) cevapladı
Ben de ilk gebeliğimde araştırmıştım sakıncası var sanıyordum doktoruma bizzat kremin markasını vs söyledim aynı sefanın sakıncası olmadığını hatta kullanabileceğim en iyi krem olduğunu söyledi bende doğuma kadar hatta doğumdan sonra da kullandım çatlak izlerim kalmadı şükür 
28 Ocak 2021 (161 puan) yorumladı
farmasinin aynisefasi degil mi
28 Ocak 2021 (123 puan) yorumladı
Evet sarı renkli kutu
28 Ocak 2021 (161 puan) yorumladı
cok tesekkur ediyorum

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 376 göst.
22 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde SÜMEYRAAAAAA (142 puan) sordu
0 oy
4 cevap 543 göst.
0 oy
4 cevap 1,871 göst.
24 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatma&s (142 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,045 göst.
24 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hakime (532 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,100 cevap

366,981 kullanıcı

...