0 oy
251 göst.
26 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (202 puan) sordu
5+3 hamileyim ama hiç akintim yok ilk hamileliğimde yoğun akintim vardi bunda hic yok kupkuru boyle olan varmi bu normalmidir yoksa erkenmi varmi bu sorunu yasayan korkuyorum bebegim beni birakir diye
Gebelik haftası 5+3

2 Cevap

0 oy
27 Ocak 2021 (1,462 puan) cevapladı
Yoo alakasi yok amma bence erken Baslayada bilir baslamayada Her kesde akinti olacak her hamilelikde akinti olacak diye bir sey yok canim
-Reklam-
0 oy
27 Ocak 2021 (308 puan) cevapladı
Bu cok iyi bir sey canim. En azindan benim gibi korkmazsin neden var diye. Sumu enfeksiyonmu. 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 870 göst.
8 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde nur5 (559 puan) sordu
0 oy
11 cevap 634 göst.
1 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 0409ilahe (564 puan) sordu
0 oy
4 cevap 429 göst.
10 Haziran 2024 Doğum kategorisinde Sareeeee (15 puan) sordu

1,512,473 soru

24,669,595 cevap

367,184 kullanıcı

...