0 oy
382 göst.
26 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (42 puan) sordu
Kizlar benim her çikolata yedikten sonra bı ağırlık çöküyor başımı bile kaldıramıyorum  bayılacak gibi oluyorum yarım saat yatıp uyuyunca kendime geliyorm tansiyonunu ve şekerini ölçüyorm normal çıkıyor. Çikolatayı çokta yiyen birisi degilim ama gene de yemeye korkar oldm .bilgisi olan veya bu durumu yaşayan var mı 
Gebelik haftası 15

1 cevap

0 oy
26 Ocak 2021 (6,096 puan) cevapladı
Eğer rahatsızlık veriyorsa yeme canım ilerleyen haftalarda muhakkak şeker yüklemesi yaptır 
26 Ocak 2021 (42 puan) yorumladı
İlk yediğim zaman tesadüf dedim ikincide tesadüf dedim 3. Yedim gene aynı oldu uzun zamandır  yemiyodm ama bugün çok canım istedi gene yedim gene ayni oldu ama galiba bı daha hiç yemicem.seker yüklemesini veya kontrolünü kaçıncı haftada yapiyorlar
26 Ocak 2021 (6,096 puan) yorumladı
24-28 hafta arası yapılıyor canm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 1,398 göst.
0 oy
9 cevap 463 göst.
14 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eeeesssrra (443 puan) sordu
0 oy
6 cevap 716 göst.

1,512,674 soru

24,672,139 cevap

367,317 kullanıcı

...